Onsdag 22 April
Kl. 18:00 - 21:00, Kantina på oppvekstsenteret.
Åpent folkemøte med sametinget
Program. Ordfører Kennet Reitan ønsker velkommen og forteller litt om Røyrvik kommune og om kommunen som samisk forvaltningskommune. -Servering av mat og bespisning -Sametingets politiske rådgivere orienterer om Sametingets rolle. -Foredrag om samisk historie i Røyrvik før 1900 med Håkon Hermansstad. -Spørsmål og diskusjon.
2026 © Røyrvik Frivilligsentral