Vi ønsker alle en god, frisk og fredfull jul!

Vi ønsker også å si tusen takk til alle frivillige og alle våre samarbeidspartnere for at dere har stilt opp! 

Dere er gull verdt, og vi setter stor pris på hver og en av dere!

Tenk så mye vi har fått til takket være dere! 

Her er noe av det som er gjennomført i år:

Kveldsmat i lag, datakurs, karakaffe, skyssing til butikk og aktiviteter, utstillinger, damepilketur, ung i Røyrvik sommeren 2021 – med mange ulike arrangement, kunstfestival en hel uke på skolen, les i lag, skolelunsj, klopplegging og trappebygging opp til Vekterklumpen, medarrangører på ulike arrangement 

og i tillegg har vi fått på plass en utstyrssentral! 

Når det blir nytt år – og koronaen har roet seg, vil vi invitere alle frivillige på middag.

Invitasjonen kommer på nyåret 😊


Flere nyheter

Kom og kast Skotthyll sammen med oss

Hver mandag fremover er det åpen kafe med mulighet for å kjøpe seg en liten matbit til lunsj. Fra klokka 12 går vi ut og kaster skotthyll. Du kan komme til lunsj kl 11 eller til skotthyll kl 12 Målet er å ha det gøy sammen. Heie på hverandre, lære noe nytt og kanskje kaste bedre for hver gang man prøver. Målet er at vi skal få til et lag fra Røyrvik på NM( Namdalsmesterskap) i Skotthyll som arrangeres for alle Frivilligsentraler i Namdalen i slutten av august.

2026 © Røyrvik Frivilligsentral