Referat etter 60+ møte 16.april

Nok et 60+ møte er historie. Torsdag 16.april var det igjen et godt møte med veldig bra oppmøte av målgruppen.

Her er referatet fra referent Lars Arne og innlegget som ble brukt av administrasjonen i kommunen. 

Takk til Milda, Frank Åge og Øystein for gode, informasjonsnyttige og godt forberedte innlegg. 

Referat 60 pluss møte april 2026 

2026-04-16 Orientering 60pluss


Nytt 60+ blir på høsten, info om dette kommer så fort dato og innhold er satt. 

Flere nyheter

Kom og kast Skotthyll sammen med oss

Hver mandag fremover er det åpen kafe med mulighet for å kjøpe seg en liten matbit til lunsj. Fra klokka 12 går vi ut og kaster skotthyll. Du kan komme til lunsj kl 11 eller til skotthyll kl 12 Målet er å ha det gøy sammen. Heie på hverandre, lære noe nytt og kanskje kaste bedre for hver gang man prøver. Målet er at vi skal få til et lag fra Røyrvik på NM( Namdalsmesterskap) i Skotthyll som arrangeres for alle Frivilligsentraler i Namdalen i slutten av august.

2026 © Røyrvik Frivilligsentral